Veelgestelde vragen deelnemers
- Klanten sparen van 7 augustus tot en met 15 september 2025 in onze vestigingen voor zegels. Bij iedere besteding van €25,- ontvangt de klant één zegel en bij aankoop van de spaarartikelen uit de folder extra zegels. Bij een volle spaarkaart (= 12 zegels) ontvangt de klant een restaurantvoucher t.w.v. €15,-.
- Vervolgens kan de klant deze, van 7 augustus 2025 tot en met 1 maart 2026, inleveren bij de deelnemende restaurants voor €15,- korting per voucher op de rekening.
- Hier zit geen mini- of maximaal bedrag of aantal vouchers aan verbonden. De vouchers zijn niet inwisselbaar voor contanten.
- Deelnemende restaurants kunnen deze vouchers van 7 augustus 2025 tot en met 25 april 2026 inleveren bij een Sligro-vestiging voor €15,- korting per voucher op het aankoopbedrag (exclusief BTW).
- Ook dan zijn de vouchers niet inwisselbaar voor contanten.
De Sligro Restaurantactie is een echte win-win-win formule die zijn succes inmiddels meermaals heeft bewezen. Samen zorgen we voor een boost van de omzet en traffic van jouw restaurant! Laat jouw gasten op een laagdrempelige manier kennismaken met jouw restaurant. Deelnemen aan de actie is volledig kosteloos: je hoeft geen afdrachten te doen en bent niet verplicht speciale arrangementen te maken.
Je kunt je tot en met woensdag 30 juli 2025 inschrijven via inschrijven.sligro.nl. We vragen je dan om een aantal gegevens over je restaurant en om een aantal afbeeldingen.
Let op! De informatie die je invult zal één op één worden overgenomen in de communicatie richting de gast en is daarom belangrijk om een mooi visitekaartje af te kunnen geven. Deelnemen aan de actie is volledig kosteloos: je hoeft geen afdrachten te doen en bent niet verplicht speciale arrangementen te maken. Klik hier voor alle actievoorwaarden.
Heb je afgelopen jaar meegedaan aan de Sligro Restaurantactie en nog geen e-mail ontvangen om jouw aanmelding gemakkelijk te verlengen? Stuur dan een mail naar marketing@sligro.nl o.v.v. jouw klantnummer en meld je extra makkelijk opnieuw aan!
Heb je langer geleden al eens meegedaan? Dan dien je de aanmelding van jouw restaurant opnieuw te doorlopen. Dit omdat wij opnieuw een akkoord nodig hebben op de actievoorwaarden van dit jaar. Daarnaast is er misschien iets veranderd in de eerder door jou opgegeven informatie, dus blijven we door een nieuwe aanmelding helemaal up-to-date!